Pages

Popular Posts

Tuesday 30 March 2010

dari meja setiausaha

Daripada:
Mohd Zamer B. Abu Baka
Setiausaha PASRA 25hb March 2009


Kepada:
Dr Mohd Rosli Bin Majid
Pengerusi PASRA

Tuan,

PER: PERLETAKAN JAWATAN SEBAGAI SETIAUSAHA PASRA

Merujuk perkara diatas saya ingin meletakkan jawatan saya sebagai Setiausaha PASRA berkuatkuasa serta merta.

2. Alasan perletakan jawatan saya ini adalah.

i) Saya tidak lagi berupaya dan effective dalam menjalankan tanggungjawap dalam memegang 2 jawatan sekali gus sebagai Setiausaha PASRA dan KOPAS.Oleh itu saya memilih untuk terus memegang jawatan didalam KOPAS.

ii) Memeberi peluang kepada muka-muka baru bagi menonjolkan diri dalam menjalankan tanggujawap terhadap masyarakat.


3. Saya mencadangkan agar diadakan pemilihan jawatan setiausaha pada mesyuarat AGM yang akan datang.

4. Saya amat berharap agar pengerusi dan AJK yang lain dapat merestui perletakan jawatan saya, agar tidak timbul pertindihan tugas dan ini akan merugikan masyarakat itu sendiri.Saya berjanji akan terus membantu secara tidak langsung dalam semua aktiviti yang dianjurkan oleh PASRA.

Sekian terima kasih,


Yang Benar,


Md Zamer Abu Baka
Setiausaha PASRA

No comments: